واجب نيست كه نامهاى معينى را بگذارند، بلكه مستحب است كه نامهائى كه بندگى خداوند متعال را مى رساند نامگذارى نمايند، و بنام محمّد و احمد و على و حسن و حسين و جعفر و طالب و عبدالله و حمزه و فاطمه و بنامهاى پيامبران كه از اهل بيت عصمت (عليهم السلام) نقل شده است نامگذارى كنند، همانطورى كه نامگذارى به نامهاى دشمنان اهل بيت (عليهم السلام) و بنامهاى حكم و حكيم و مالك و حارث و ضريش و ضرار و مرة و حرب و ظالم مكروه است، و امّا بنامهاى نصارى نامگذارى نمودن حرام است، زيرا كه آن ترويج كفر و باطل است و در غير آن حرام نيست.
1 ـ مانعى از اين نيست و به تو اجازه مى دهيم و ماجور هستى انشاءالله تعالى.
2 ـ عيب ندارد و تو مجاز هستى در آن عملت اگر در آينده به وضع حسينيّه ضرر نرساند.
3 ـ اين عمل اشكالى ندارد و از خداوند متعال مى خواهيم كه به شما و به شخص مذكور توفيق عطا فرمايد و عمل هايتان را قبول نمايد.